fredag 31 augusti 2012

Jeg har sgu ondt af Sandberg säger Lille A.

- Jeg har sgu lidt ondt af manden, hvis han er blevet smidt ud af HA, som nogen påstår. Han var så glad, da han igen kom ind i HA. Det giver han også udtryk for i sin bog. Så der er noget, der tyder på, at han kan være smidt ud. Jeg ved det ikke!
- Men jeg har sgu lidt ondt af ham. Det er den eneste kommentar, jeg har om Brian Sandberg.
Det siger en af de ledende personer fra indvandrer-grupperingen omkring Blågårds Plads i København, Lille Abde, Abdessamede Benarabe.
Læs også:Brian Sandberg forlader Hells Angels
Ekstra Bladets artikler om Brian Sandberg og hans rockerlærling Mazdak Fabricius’ exit fra HA er allerede blevet læst grundigt på Blågårds Plads, selv om det er tidligt på dagen.
’Brian Sandberg efter bruddet med HA: Fredløs,’ står der på forsiden af gårsdagens Ekstra Blad.
Men Lille A ønsker ikke at kommentere de forlydender, da Ekstra Bladet i går formiddages opsøgte ham i Blågårdsgade.
- Jeg har ikke andre kommentarer, siger Lille A.
http://ekstrabladet.dk/112/article1817880.ece

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar