lördag 16 mars 2013

De fyra män med anknytning till mc-gänget Hells Angels som misstänks ha misshandlat en 53-årig man i Hasslarp svårt, ställdes på fredagen inför rätta.

– En man i Hells Angels supportergrupp Red Devils i Danmark påstod att jag hotat folk I Hells Angels namn, vilket är lögn, hävdar 53-åringen.
Den brutala misshandeln som han utsattes för beskriver han så här:
– De kom hem till mig och såg glada ut, så jag släppte in dem. Så plötsligt fick jag ett knytnävsslag i ansiktet och tänkte "vafan är detta?". Det var den hårdaste höger jag träffats av i hela mitt liv.
Misshandeln fortsatte enligt 53-åringen med att han sparkades och stampades kanske ett 50-tal gånger.
– Alla fyra börjar slå mig så in i helvete, det var groteskt.
– Hur slår de dig? frågar åklagare Lars Morand.
– Så hårt och så mycket de kan. Jag kände hur det krasade när bihålorna gick sönder. De sparkade och stampade mig i ansiktet och tyckte att det var jättekul och jag trodde att jag skulle dö, svarar 53-åringen.
Efter händelsen har han flyttat från Hasslarp och fruktar för sitt liv.
http://hd.se/helsingborg/2013/03/15/hells-angels-man-infor-ratta-for/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar