torsdag 15 december 2011

Polisinformatören och Biker wannabien Michael Eklöf - Ca ett år senare

För ca ett år sedan pekades jag ut som POLISINFORMATÖR på en mysko blogg, ingen rolig titel och satan vilket liv och sedan total tystnad från "vänner" det blev.

Som tur var fanns där en mindre kärna kalibern tuffare vänner som visade sig stå med båda fötterna på jorden, tack ska Ni ha, Ni va inte många men gud va skönt att känna att ni fanns där...

TACK

Jag fick bara vaga tips om vem som låg bakom dom falska anklagelserna mot min person, bloggen är borta nu. Det var absolut inte Blogger som stängde den utan det var fegisen som startade den som tog ner den själv, det är jag helt övertygad om.......

Biker debatören som snabbt gav sig in i debatten kom varken med bevis eller en ursäkt. I alla fall har inte jag hört något om detta. Men hade INTE räknat med något annat i alla fall ...

Vad har jag lärt mig av denna historia då? Jo att livet går vidare. Man hittar nya vägar.....

Nu hör jag till kategorin hårdhudad och sen tidigare van att hantera både framgång och motgång.

Nu skiter jag i om det var hon eller han eller dom som låg bakom bloggen med anklagelserna, vi som vet ni vet ju redan, belöningen som startade på 15.000:- och gick upp till över 100.000:- dras in nu.

Som ni säkert märkt har jag dragit ner på takten av besök på barhäng och fester, saknar många goa fester, klubbar, gubbar och gummor där ute i busken men kan å andra sidan vara utan de sk vännerna som INTE hörde av sig när det stormade för ett år sedan

Vad hände sen då? Blev jag bitter? Nä inte alls, men mycket av romantiken och glädjen försvann över en natt. Jag fick mig både en och två tankeställare och har lärt mig mycket på den här resan....

Under sommaren 2011 drev vi ett välbesökt hojcafe i Sigtuna och det var roligt.
http://sv-se.facebook.com/pages/Cafe-Dammstugan-Venngarns-Slott/128215337258752

Bloggen McRazzia får knappt någon tid längre utan bara sporadiska uppdateringar


Lite skriverier om det som har varit

http://www.p-151515.com/blogg/2010/11/mc-krig


Ha det gott där ute

Skål

Michael Eklöf

1 kommentar:

  1. Trist.

    Jag tyckte om den här bloggen. B att det snackas så jävla mycket. Systuga delux

    SvaraRadera