måndag 7 mars 2011

MC-klubb skremmer ikke Sildakongen

HAUGESUND: MC-klubben fra Tysvær har fått lokaler i sentrum, i huset som tidligere har inneholdt blikkenslagere. Eiendommen i Grønhauggata ligger rett øst for den store murbygningen som Sildakongen kaller Slottet.

– Jeg ønsket selv å kjøpe naboeiendommen og la inn bud da huset kom for salg, men nådde ikke opp. Sånn er det eiendomssalg skal være, med åpen budrunde, så det har jeg ingen problemer med å akseptere, sier Sildakongen Arvid Otto S. Mørch.

– Tar du ikke lett på dette som politi og ordfører advarer mot?

– Nei, jeg tar ikke lett på at kriminalitet og narkotika må bekjempes. Så lenge naboene holder seg innenfor lovens rammer, har jeg ingenting imot dem eller at de er her. Hvis de ikke gjør det, er det politiets oppgave å ta seg av slikt. Men i dette tilfellet synes jeg de roper for høyt om en lokal motorsykkelklubb, sier Mørch.
http://www.h-avis.no/nyheter/mc-klubb-skremmer-ikke-sildakongen-1.6081243

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar