fredag 26 november 2010

Grundaren till MC Razzia har fått en ny STALKER

Peter "PAJASEN"  Schjerva som driver sidan Payback tar gladerligen tillfället i akt och hjälper en Stalker i sin marknadsföring.

Och med tanke på hur många gånger MC Razzia har länkat till just Payback & Frihetspartiet får jag se det som tack för hjälpen.

michael eklöf

Blogg: Polisinformatören Michael Eklöf alias MCRAZZIA
Publicerad: 2010-11-26
Ett tips om en ny blogg som alla Paybacks läsare borde ta del av! Ett antal bikers står enligt uppgift bakom bloggen. Sanningshalten i bloggnamnet får var och en avgöra tills ytterligare information föreligger.
Länk:XXXXX
Peter Schjerva

Vem som ligger bakom den nya bloggen framgår inte, skaparen kallar sig

BELÖNING om 15.000:- till den som med säkerhet kan peka ut personen/personerna bakom den nya bloggen, skiter i vad som skrivs men retar upp mig på att dom blandar in min familj.

Michael Eklöf

PS: Givetvis är det inte några BIKERS som ligger bakom den nya bloggen som Payback antyder, och jag tror inte att det är sötnosflickan i Gbg heller, det är något feg stackare jag sårat som inte vågar säga det han tycker rakt i ansiktet utan kallar sig 


8 kommentarer:

  1. Du får väl skaffa en informatör!

    SvaraRadera
  2. Peter skriver också "Sanningshalten i bloggnamnet får var och en avgöra tills ytterligare information föreligger."
    Så du behöver fan inte påstå att han skulle sticka kniven i ryggen på dig. Bemöt anklagelserna och motbevisa om du kan så folk vet vad du står för och är....

    SvaraRadera
  3. Det är väl inte dom som blandar in din familj. Dom hänvisar bara till en artikel i dn.se.

    SvaraRadera
  4. Ledsen tjejer, jag kommer inte starat en chattråd med er, den som kallar någon polisinformatör får komma upp med sina anklagelser och inte starta bloggar i Kalle Anka namn.

    Under tiden .....

    Är du i klimakteriet?

    Ny svensk produkt som behandlar klimakteriebesvär.

    ProComb Kvinna.

    www.procomb.se

    SvaraRadera
  5. Fan, det är någon gök som raderar när jag går i svaromål på kiss och bajsbloggen.. Svarar lite här:

    hur skulle det se ut i Biker kretsar om det kom fram att han bor i ett av Sveriges rikaste områden och sitter på en rejäl lägenhet i fler miljonsklassen i självaste gräddan av Östermalm.
    Detta är ett klart bevis på Michael Eklöfs skådespeleri som bikerwannabie

    - Du anar inte hur trevligt jag har har haft sen jag upptäckte Bikersvängen, redigt folk, trevliga och generösa och unika personer.

    Så visst, kalla mig bikerwannabie du, vad ska jag kalla dig?


    Tror inge bryr sig om man bor i andra hand i Solna, i garaget eller i en lya på Östermalm, det handlar inte om sånt.

    Michael

    SvaraRadera
  6. Detta är ett klart bevis på Michael Eklöfs skådespeleri som bikerwannabie, inte nog med att han lurar bikers, han utnyttjar dem oxå med att lura på tatueringar och allehanda produkter samt sitt hemside utbud som vi redovisat tidigare där han tjänar massor med pengar.

    ------------

    -Om jag inte tar helt fel fick dom första 50 personerna gratis fick en Muzze gaddning om den var synlig

    Sen ändrade vi till Köp en mössa eller en tröja 200/300:- så bjussar vi på en gadning.

    Och det där med polisinformatör och att // och har vid flera tillfällen förgripit sig på yngre kvinnor som han lurat till foto sessioner vars syfte endast har varit att förgripa sig på dom.

    Det kan du fetglömma

    Alla vet vem jag är, det kommer säkert en dag då även Sons of Anarchy kommer fram i ljuset

    Michael

    SvaraRadera
  7. Tänker inte här kommentera annat utom en sak för att få detta publicerat (då Jag av någon andledning inte får in Mina komments via Google och behöver EJ vara anonym, men däför måste göra inlägg "anonymt"), skrev tidigare på bloggen som utpekar M.E som polisinformatör och antar att "Dom" läser detta med, den anklagelsen är så TUNG (grym) att fram med fakta och bevis.
    Annars lägg ner och som alla vet är Jag kanske INTE M.E's bästa polare, men rätt ska vara rätt.
    Har Ni bevis fram med dom och vilka Ni är, nu!
    Pauli Maniac (finns på FB )

    SvaraRadera
  8. Anonym sa...

    Peter skriver också "Sanningshalten i bloggnamnet får var och en avgöra tills ytterligare information föreligger."
    Så du behöver fan inte påstå att han skulle sticka kniven i ryggen på dig. Bemöt anklagelserna och motbevisa om du kan så folk vet vad du står för och är....

    Det är just det som är problemet, tänk om MC Razzia skulle gå ut med allt vi får höra om tex Peter, MarjaLena och andra personer utan att kolla fakta, då är man ju att likna vid en skvallerfabrikör. Peter skulle ha ringt upp, kollat upp och inte lagt ut detta på sin sida såklart, fattar du inte det.

    Eklöf

    SvaraRadera