söndag 21 april 2013

Bandekrigerne - bandelederen Lille A - Abde Benarabe - fra Blågårdsplads-grupperingen frem og fortalte sin historie. Sen er det Bandidos-rockeren Brian Sandbergs tur.








I første del stod bandelederen Lille A - Abde Benarabe - fra Blågårdsplads-grupperingen frem og fortalte sin historie. Sen er det Bandidos-rockeren Brian Sandbergs tur. Men producenten bag programmerne, Koncern TV og dets direktør Thomas Heurlin, havde gerne set politiet medvirkede.


Her deltager justitsminister Morten Bødskov (S), politi, socialarbejdere, tidligere og nuværende bandemedlemmer samt forældre.

I programmet deltager henholdsvis Abde Benarabe fra Blågårds Plads-banden – også kaldet 'Lille A' – samt rockeren Brian Sandberg. I programmet bliver et venskab mellem de to bandekrigere beskrevet.

Men på sin Facebook-profil pointerer Brian Sandberg, at programmet er blevet til før at han lavede sit bemærkelsesværdige skift til rockergrupppen Bandidos.

- Så det er vigtigt for mig at pointere, at alt er filmet før jeg blev medlem af Bandidos MC. Når det er sagt, så står jeg fuldstændig inde for hvert et ord, som er blevet sagt under optagelserne, skriver Brian Sandberg og fortsætter:

- Det er i øvrigt et stærkt program, og guderne skal vide at jeg har haft min tvivl om jeg skulle deltage.

TPB Del 1 Lille A - Abde Benarabe:
http://thepiratebay.se/torrent/8361842/Bandekrigerne.E01.720p.HDTV.x264-TVBYEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar