onsdag 25 november 2009

Hells Angels, Bandidos och lite annat.


Så i dagens inlägg tänkta jag snacka lite HA och Bandidos. Nyfiken på om det verkligen gör skillnad på vad man skriver som rubrik. Så vi kan tala lite gäng generellt också och testa om så är fallet att rubriken har mening.

MC kultur, kriminellt, väst, media och 1% klubbar. Hells Angels vs Bandidos. Tunga namn round the world och det är en helt annan struktur och typ av gängkultur än tex OG. Dokumentärer och media gottar sig och svensson plus andra kriminella sitter klistrade framför burken. Vissa så kallade experter sägar att den enda riktiga organiserade brottsligheten som finns i Sverige är HA och klubbarna vill bara bli lämnade ifred. Men det är enligt mig inget hundraprocentig uttalande, att de skulle vara de enda organiserade brottsligheten. Möjligtvis 1% igt sant.
http://wanted.bloggsite.se/post/2054/17898 

 Vill du läsa dagliga grejer eller själv snacka skit med Wanted?
Klicka här och sen OK

"Jag är wanted" här på facebook är en plats där det ständigt uppdateras när det händer någon om mig alias David Larsson som skrivit boken - "Jag är wanted" Boken "Jag är wanted" är en självbiografi som utspelar sig i Sthlm undre värld
http://www.facebook.com/pages/Jag-ar-wanted/169150279349?ref=search&sid=1332251812.3846960470..1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar