torsdag 6 maj 2010

Video - TV - "Lille A": Jeg er ikke bange for at dø

TV 2 | NYHEDERNE mødte i dag "Lille Abde", der siden i går har fulgt sagen mod 13 anholdte Hells Angels-rockere tæt. Otte af dem er mistænkt for at forsøge at dræbe ham.
Er du bange for, at der sker dig noget?
"Nej, det er jeg ikke. Hvad skulle jeg være bange for? Når døden kommer, så kommer den. Så hvad skulle jeg være bange for?," siger han til TV 2 | NYHEDERNE.
Han har sit eget bud på, hvorfor Hells Angels-rockerne angiveligt vil ham til livs.
"Siden vi har haft nogle konflikter med dem i tidernes morgen, har jeg specifikt og folk hernede fra Blågårds Plads været en torn i øjet på dem," siger "Lille A" og uddyber:
"De mener, at jeg har en ledende rolle hernede og er aktiv, når det gælder den her konflikt med folk herfra og HA."
Har du en ledende rolle?
"Nej, det har jeg ikke."
http://nyhederne.tv2.dk/article/30355361/?forside

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar