tisdag 30 november 2010

- Vem tjänar på bloggbråket? Vems tur är det nästa gång?

Vem ligger bakom bloggen? Vem tjänar på att svartmåla Eklöf & MC Razzia?

Vad händer nästa gång någon annonym startar en blogg och fejkar ihop ett papper från polisen?

Jag har varit i blåsväder förut, jag vet vad som gäller, jag har ridit ur värre stormar förr. Jag har en liten trogen skara vänner som vet vem jag är, som har stöttat mig igenom detta, men säg att det drabbar någon annan nästa gång, nån som får uppleva detta för första gången.

Säg att det är du som läser detta som står på tur.

En gnutta eftertanke innan man hoppar på drevet vore att önska.

Säg att det händer något liknande igen, en propp i en klubb som någon inte gillar, ja säg att någon gör en blogg om den personen, lägger ut lite fakta, tex en kopia på några misshandels domar, en konkurs eller två. Sen fejkar denna någon till ett liknande polispapper som i vårat fall. Säg då att någon känd Nättidning eller några på facebook tipsar runt.

Hur ska då denna någon agera? Vems tur är det nästa gång? En nystartad klubb kan bli utpekad, en klubb som ligger i samma kommun som det går för bra för. Välj själva.

Jag skulle inte önska min värsta ovän att bli oförskyllt beskylld för dåligt bemötande av kvinnor, barnporrbilder eller POLISINFORMATÖR.

Jag undrar vem som tjänar på detta.

Michael Eklöf / Mc Razzia

1 kommentar:

  1. Hoppar av "drevet" om Jag nu varit med det med Mina komment's, med sista komment att Du verkligen gör allt för att ALLA ska titta åt annat håll...
    Fel kalla någon av det ovanstående utan att visa RIKTIGA bevis...
    Med hälsningar Pauli Maniac (finns på FB )

    SvaraRadera