onsdag 23 december 2009

Läsarna tycker till: Om jag ska gå med i en MC klubb ska det vara

En klubb som har trevlig stuga/klubbkåk och gör många utflykter
  43 (4%)
 
En klubb i Modellen passar mig bäst
  87 (9%)
 
En klubb utanför Modellen passar mig bäst
  47 (5%)
 
En Internetklubb duger gott
  9 (0%)
Bara jag får en tröja är jag med
  7 (0%)
Hells Angels MC är mitt enda val
  277 (30%)
 
Bandidos MC är är mitt enda val
  89 (9%)
 
Outlaws MC är mitt enda val
  91 (9%)
 
Om jag får vara med i den klubben vill jag fan inte vara med
  15 (1%)
 
Jag har redan varit med i en eller fler västklubbar men har valt att hoppa av den svängen
  41 (4%)
 
Jag är raggare och vill fan INTE vara med i en hojklubb men jag kommer gärna och dricker mig full
  28 (3%)
 
En renodlad HD klubb ska det vara
  55 (6%)
 
En blandklubb passar mig bäst
  28 (3%)
 
En klubb som alltid har någon/några närvarande, ja en klubb med vaktschema
  22 (2%)
 
Jag är nöjd som friåkare men hjälper gärna till på fester hos Klubbar jag ofta besöker och gillar
  76 (8%)
 

1 kommentar:

  1. -En klubb som alltid har någon/några närvarande, ja en klubb med vaktschema 22st = (2%)

    OK Var är alla dessa 22 st, jag har vaktchemat klart för våren 2010

    SvaraRadera