söndag 18 oktober 2009

MCRazzia Go-Se & Hör - Lisa Lents løj sig til Miss-titel .


Da Lisa Lents i 2008 blev castet til Miss World Denmark, skrev hun under på, at hun overholdt et strengt etisk og moralsk kodeks, og at hun ikke havde for mange ildelugtende lig i lasten.

I den sammenhæng havde Lisa Lents, der for tiden deltager i ’Vild med dans’, åbenbart luret, at sandheden ville blive stopklods for kåringen. Så i stedet for at fortælle sandheden valgte hun at tie.

– Hun fortalte ikke noget om, at hun havde lavet billeder med Hells Angels. Jeg må ærligt talt sige, at jeg blev meget chokeret, da vi så billederne af Lisa med Jønke i Ekstra Bladet. Hun skrev jo under på kontrakten, hvor etik og moral er en stor del. Det har hun ikke levet op til, forklarer Lene Memborg, der i søndags i Ekstra Bladet så Lisa Lents posere i en kalender sammen med HA-bossen Jørn Jønke Nielsen. 
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1237939.ece

Da Ekstra Bladet tog kontakt til ’Vild med dans’-bossen og spurgte, om han så nogle problemer i at fremelske sin personlige favorit, Hells Angels-modellen Lisa Lents, fik piben nemlig straks en anden lyd.

– Jeg fortryder, at jeg sagde det. Det blev fanget i øjeblikket, og selvfølgelig burde jeg ikke have sagt det. Jeg har mange favoritter i programmet og skifter fra den ene til den anden meget ofte. Det er helt klart, at jeg ikke generelt bør fortælle, hvem jeg holder med, siger Palle Strøm til Ekstra Bladet.
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1238399.ece

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar