torsdag 21 oktober 2010

Fuck verden: Politikerne kan stikke deres ghettoplaner skråt op, mener storkriminel fra Vollsmoses hårde kerne

Vi hader panserne, mand 

Han er rasende på politiet og Hells Angels' støttegruppe AK 81. – Jeg prikker deres kugler, hvis de kommer her.

- Jeg er storkriminel. Jeg laver knæk sammen med de andre og sælger hash. Hvad ellers? Kommunens folk er nogle bøsserøve, og jeg kan ikke få arbejde, så jeg er nødt til at lave penge, siger 'Tupac'.

Han kalder sig 'Tupac'. De andre siger chef.
Klokken er 16, og chefen er ved at vågne.
Han stiller gerne op som talsmand for den hårde kerne af kriminelle indvandrerdrenge i Vollsmose.
Håndtrykket er vagt. Øjenkontakten konstant flagrende. Det er attituden til gengæld ikke.

Pludselig stritter 'Tupac' med en blottet foldekniv.

– Hvad vil du, mand? Vil du købe hash? Skal jeg stikke dig?
Sønnen af en irakisk indvandrer giver den gas, mens et slæng af ’brødre’ griner og slår ring om Ekstra Bladets reportere. En af dem kalder sig Ali ’The Game’. En anden Kalif. Resten er tavse.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1435227.ece

1 kommentar:

  1. Dog inte rapparen Tupac? samma öde här ska ni se

    SvaraRadera