måndag 12 juli 2010

Tiltalt for drabsforsøg på Jønkes håndlanger: - Jeg er ikke med i bandekrigen

Den 22-årige, der er tiltalt for at køre AK81'eren Espen Hertz ned, hævder, at han ikke kender ham

22-årige KS har intet med bandekrigen at gøre.
Og han var til grillfest i Københavns nordvestkvarter, da AK81'eren Espen Hertz sidste forår blev mejet ned på Borups Allé.
Det hævdede den tiltalte selv, da han her til formiddag formiddag sad på anklagebænken i Københavns Byret.
Her står den unge mand med indvandrerbaggrund, tiltalt for drabsforsøg på den 27-årige Hertz, som tidligere har fungeret som Jønkes bodyguard.
KS nægter sig skyldig.
- Jeg har ikke og har aldrig haft tilknytning til bander. Jeg kender da folk fra nogen af de her grupperinger, men jeg har intet personligt opgør med AK81, og jeg kender ikke Espen Hertz, lød det fra den 22-årige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar