onsdag 25 november 2009

Erik¨Tok-Erik¨Lannerbäck har ett långt kriminellt liv bakom sig, och flera år i fängelse.


Stanley: Hur många gånger har du åkt in och ut på kåken? vart har du suttit och vilken gång var värst?

Erik Lannerbäck: 5-6 gånger i sverige och 1 gång utomlands. Norrtälje Täby Härnösand Hall m fl... Värst? Sista utan konkurrens. Jag hade bestämt mig för att sluta vilket man inte precis skryter om. Dessutom dumpade min fru mig efter att jag nästan skickat UT 500 000 till henne. Då kände jag mig hyfsat värdelös...

Carlos: Tjena Erik. Jag har funderat en hel del på att bli polis, men behöver en del arbetserfarenheter. Tänkte då att man kanske kan börja jobba med ungdomar med liknande fall som just dessa i serien, har du då nå tips om vart man kan vända sig för att hjälpa andra ungdomar? ev. nå tips om hur man kan ta sig till väga

Erik Lannerbäck: Jag tycker absolut att du ska sträva efter att bli polis, särskilt om jag gissar rätt - att du har invandrarbakgrund? När jag föreläser på polishögskolan så ser jag en massa människor som brinner för att göra en skillnad. Tyvärr så brinner de inte lika mycket när jag träffar dem ett par år senare. Men massor av bra poliser behövs, så kom igen bara!
http://www.tv4.se/1.1258914/2009/10/08/chatten_med_erik_lannerback_fran_inlast

Erik Lannerbäck: Mejla mig på ung.utveckling@gmail.com

3 kommentarer:

  1. HAHAHA!En halv mille! hans ex skulle ju ha medalj!!!
    Var de efter det han fick namnet TOK ERIK?
    LOL

    SvaraRadera
  2. Media Erik skulle han kallas... hur var det med minkarna ERIK??? för du är väl en sån, den som är vän med alla har inga riktiga vänner....

    SvaraRadera
  3. DU HAR VÄL GLÖMT DOM SOM FANNS DÅ DU VA KRIMINELL... och vänt dom ryggen.När du satt och va ledsen och vill ha besök på kåken !!Idag är man inte värd mycket alls .Är det så¨man behandlar v'nner som hälsade på dig för att man ville ej se dig va deppig ...thats what friends are for på gott och ont ...en för alla alla för en!! men tydligen idag så kan du be en dra åt helvete sp easy...trotts jag e inte ett dugg krin´minell och gillade dig då tråkigtt att du behandlade mig så kallt ...en person som du bore ha blivit en bra stabil mogen människa ...men som jag vet och känner dig så är det inte !! du har en lång väg att gå än min vän.....

    SvaraRadera