onsdag 7 december 2016

Vi har hørt det før - ex-rocker Brian Sandberg er ikke længere kriminel eller med i en rockerklub - se i klippet, hvorfor han selv synes, man skal tro på ham nu

- Jeg forsøger at blive en lovlydig borger. Det er min sværeste kamp at få lov at komme tilbage til det almindelige samfund, siger den tidligere rocker, Brian Sandberg.

Han er i bad standing hos både Hells Angels og Bandidos, men hans bedste venner er medlem af rockergruppen Satudarah. Alligevel nægter han, at han er kriminel mere eller vil blive rocker igen.

Har løjet førBrian Sandberg har tidligere proklameret, at han ikke ville vende tilbage til rockermiljøet for kort tid efter at blive optaget i en ny rockerklub.
Da du kom ud af Hells Angels sagde du også, at nu var det helt slut med det miljø. Alligevel kom du et par måneder efter ind i Bandidos. Hvorfor skal vi tro på dig nu, når du før har løjet?
- Jeg har været ude af miljøet i næsten to år nu. Hvis jeg havde villet tilbage, havde jeg gjort det for længst. Jeg kæmper for at blive en almindelig borger, siger Brian Sandberg.

Sex-chat fik ham i bad standingI dag udkommer tredje bog om Brian Sandberg, Exit Sandberg, som er skrevet af forfatter og journalist Søren Baastrup. I bogen fortæller Sandberg sin version af, hvorfor han blev smidt i bad standing hos Bandidos i marts 2015.
Her skrev han til en Bandidos-rockers eks-kone og opfordrede hende til sex. Noget hun straks afslog. Besked-korrespondancen fik Brian Sandberg sendt ud af klubben i bad standing for at have forbrudt sig mod klubbens regler.

Vil hjælpe ungeDen tidligere rocker er nu flyttet til Spanien for at forfølge et liv som poker-haj. Senere drømmer han om at hjælpe unge mennesker videre efter de er droppet ud af rocker-miljøet.
Er du den rigtige til at hjælpe unge videre - du har jo selv fået dem ind i miljøet?
- Jeg kan give dem en hjælpende hånd. Der mangler nogen, som kan snakke med dem, det kan jeg, jeg har selv stået i samme situation, siger Brian Sandberg.

Se hele interviewet med Brian Sandberg nedenfor.
http://ekstrabladet.dk/wap/112/sandberg-efter-rocker-exit-jeg-lyver-ikke-mere/6432141

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar