En 46-årig Bandidos-rocker er i dag varetægtsfængslet for fire uger. I går modtog han to kilo amfetamin på en p-plads og kørte det hjem til Nordsjælland. Bandidos-rockeren nægtede iøvrigt at udtale sig i retten. 12. feb. 2010
http://ekstrabladet.dk/112/article1298864.ece
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar